نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:30

همایش بهائیت بازیچه استعمار در تبریز برگزار می‌شود

تبریز- همایش بهائیت بازیچه استعمار با هدف آگاه سازی اهالی فکر و اندیشه در خصوص فعالیت‌های این فرقه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بهائیت بازیچه استعمار به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و به منظور آشنایی اصحاب فکر و اندیشه با فعالیت‌های فرقه‌ها و جریانات مختلف از جمله جریان دست نشانده و انحرافی وهابیت برگزار می‌شود.

این همایش ساعت ۹ صبح بیست و پنجم تیر با حضور اساتید کشوری همچون حجت الاسلام روزبهانی از اساتید نقد بهائیت و دارای تالیفات متعدد در این حوزه و نیز حجت الاسلام سیفایی مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سالن همایش دانشگاه پیام نور تبریز در نقد این فرقه برگزار خواهد شد.

گفتنی است فرقه ضاله بهائیت در طول ۲۰۰ سال شکل گیری خود که مبتنی بر خرافات و بدعت هاست بیشترین خدمت را برای استعمار پیر انگلیس و بدخواهان اسلام انجام داده و کارکرد این فرقه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نه به عنوان یک نهاد دینی بلکه در قالب یک تشکیلات سیاسی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در حال حاضر نیز مرکزیت این فرقه ضاله تحت عنوان بیت العدل جهانی در بندر حیفا اسرائیل مستقر و فعال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356293

مهمترین اخبار ایران و جهان: