نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 14:06

هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با ایران را ندارد

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تا زمانی که اعتقاد و ایمان در میان مردم و نیروهای مسلح وجود دارد هیچ قدرتی در دنیا قابلیت مقابله با جمهوری اسلانی ایران را ندارد.  

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز پنجشنبه در مراسم دانش آموختگی دانش پذیران دوره ۱۹۳ شهید گداعلی رضاپور ثانی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور شبانه روز با تلاش و ایثار گری زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران توانستند افتخارات فراوان برای ملت و کشور کسب کنند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به انجام عملیات ۳۶۰ ناوگروه ۸۶ افزود: قدرت‌های سلطه جهانی با سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل تمام تلاش خود را در راستای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران به کار بستند اما به خواسته‌های خود نرسیدند و تمام نقشه‌های شومشان نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران زیر سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های همه قوای مسلح و نیروی دریایی راهبردی ارتش این نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و امروز نام ایران اسلامی سرافراز در دنیا می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: سربازان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از ویژگی برتر در میان همه ارتش‌های جهان برخوردار است و این مهم به واسطه ایمان به آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب به دست آمده است.

وی با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت از نیروهای راهبردی نیروی دریایی ارتش گفت: باور داریم تا زمانی که اعتقاد و ایمان در میان مردم و نیروهای مسلح وجود دارد هیچ قدرتی در دنیا قابلیت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1286993

مهمترین اخبار ایران و جهان: