نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 23:27

لزوم تأمین زمین برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بروجرد

بروجرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر لزوم تأمین زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان بروجرد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار داشت: تأمین سلامت مردم نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و تأثیر گذار است و برگزاری این نشست‌ها برای تسریع و همکاری در سلامت مردم ضروری است.

وی گفت: مشکلات عمده بهداشتی شهرستان شامل رفع معضلات کشتارگاه‌ها، فاضلاب و روان آب‌های غیر بهداشتی در نهرهای اطراف شهر، عدم جمع آوری سگ‌های ولگرد و آمار بیشترین گزش انسانی توسط سگ‌های ولگرد در بروجرد. عدم جمع آوری و دفع فضولات دامی و انسانی در محیط و مناطقی از شهرستان و بخش‌های آن، مشکلات تصفیه خانه شهرستان و عدم جمع آوری فاضلاب کل شهر و هدایت به تصفیه خانه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان داشت: این مشکلات سلامت مردم را تهدید کرده و می‌طلبد دستگاه‌های متولی در رفع این مشکلات اقدام کنند.

دلفان، بیان داشت: در بخش درمان نیز تأمین زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جدید توسط مسئولین شهر برای ارائه خدمات درمانی به مردم در اسرع وقت کاری مهم، حیاتی و ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285905

مهمترین اخبار ایران و جهان: