نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 10:18

دادگاه بدوی متهم پرونده «تاج خودرو» برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اولین جلسه دادگاه بدوی متهم پرونده تاج خودرو در شعبه 105 دادگاه های کیفری دو قزوین به ریاست قاضی احمدی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت از طریق پیش فروش خودرو، پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شد.

وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی در داسرا، کیفرخواست مدیرعامل این شرکت به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی از طریق پیش فروش غیرقانونی خودرو صادر و پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: این پرونده 663 شاکی دارد و جلسه رسیدگی به اتهامات مذکور طی پنج روز متوالی با حضور متهم، شکات و وکلاء طرفین برگزار می شود و این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.


شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: در این پرونده صرفاً مدیرعامل شرکت تاج خودرو با کلاهبرداری حدود 150 میلیارد تومان به عنوان متهم حضور دارد و قاضی رسیدگی کننده پس از اخذ اظهارت شکات و دفاعیات متهم درخصوص برگزاری جلسات رسیدگی مجدد و یا صدور حکم قضایی تصمیم گیری خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279749

مهمترین اخبار ایران و جهان: