نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 11:19

توقیف خودروهای حادثه‌ساز در راه‌های درون‌شهری اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف 60 دستگاه خودروی حادثه‌ساز از ابتدای تیرماه سال جاری در راه‌های درون‌شهری این استان خبر داد.

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: شناسایی و احضار رانندگانی که در بزرگراه‌ها و معابر شهری استان اصفهان اقدام به حرکات نمایشی، لایی‌کشی و استفاده از سرعت‌های غیر مجاز می‌کنند در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار دارد.

 

وی ویراژ رفتن خودروهای لوکس و گرانقیمت در معابر شهری را فخرفروشی و بازی با جان مردم دانست و افزود: این گونه خودروها با دوربین‌های هوشمند پلیس رصد شده و اول وقت اداری روز بعد به پلیس راهور احضار و علاوه بر توقیف ساعتی و روزانه وسیله نقلیه راننده خاطی نیز در صورت ضرورت به مرجع قضائی معرفی می‌شود.

محمدی بیان کرد: حضور پیدا نکردن راننده در پلیس راهور منجر به توقیف سیستمی خودرو و عدم ارائه خدمات تا زمان تعیین تکلیف خواهد بود.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح ضربتی توقیف ساعتی و روزانه خودروهای دارای تخلف حادثه‌ساز همزمان با شروع فصل تابستان ۶۰ راننده متخلف و حادثه‌ساز به پلیس راهور احضار و خودروهای آن‌ها توقیف ساعتی و روزانه شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317293

مهمترین اخبار ایران و جهان: