نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 00:07

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان زغال دستگیر شدند

سمنان_ فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه را در شاهرود، دامغان و سمنان به انجام رساند، گفت: در مهمترین خبر سارقان زغال به دام پلیس افتادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق زغال، سیم و کابل مخابراتی و اراذل مخل امنیت مهمترین رویدادهای پلیسی در استان سمنان را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین خبر پلیسی شبانه روز گذشته سارق زغال در دامغان به دام پلیس افتاد، افزود: این سارق به انجام سرقت ۴۰۰ تن زغال به ارزش ۱۵ میلیارد ریال طی بازه یک ساله اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده کامیون حمل کننده زغال‌های سرقتی نیز دستگیر شده است، ابراز داشت: در بازجویی‌های تخصصی مشخص شد که راننده زغال را با قیمتی پایین‌تر از بازار از فردی در معدن خریداری می‌کرده است که هر دو نفر دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق ۲۴ ساله سیم و کابل مخابراتی توسط کلانتری ۱۱ شاهرود دستگیر شد، تصریح کرد: این فرد که به تازگی از زندان آزاد شده به انجام ۱۷ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرده است.

وی از شناسایی و دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش نوظهور در پارک شقایق شهر سمنان خبر داد و افزود: این افراد به جرم عربده کشی، قدرت نمایی و تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت اهالی و کسبه دستگیر شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293949

مهمترین اخبار ایران و جهان: