نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 15:27

دستگاه قضا با دلالان تحمیل کننده قیمت نجومی مسکن پردیس برخورد کند

پردیس- امام جمعه پردیس بر ضرورت برخورد دستگاه قضا با دلالان تحمیل کننده قیمت نجومی مسکن در این شهرستان تاکید کردو

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دادستانی و دادگستری شهرستان پردیس در مباحث اغتشاشات، منکرات و معضلاتی که اگر مدیریت نمی‌شد قطعاً اتفاقات بدی در انتظار شهرستان بود را رفع کردند و در این زمینه به خوبی عمل کردند.

حسینی با اشاره به فرارسیدن روز عرفه و فرارسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: مواد مخدر، بلای بزرگ و تهدید عظیمی است و با توجه به سیل تهاجمی مواد مخدر از سوی استکبار جهانی باید تمام دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری کشور در این زمینه اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایران قوی با مدیریت رهبری حکیم، تحریم‌های ظالمانه را شکسته، افزود: با سفر عزت مندانه و غیورانه آیت الله رئیسی به حیاط خلوت آمریکا و استقبال مقامات کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا بیش از ۲۰ سند همکاری به امضا رسید که اینها نشانه تحکیم ائتلاف محور ضد امپریالیسم در حیاط خلوت آمریکا است.

امام جمعه پردیس با اشاره به کنار گذاشتن دلار از مبادلات تجاری جهانی، گفت: شاید در سال‌های قبل ایده کنار گذاشتن دلار از مبادلات تجاری جهانی کمی شوخی به نظر می‌رسید اما اکنون جهانیان شاهد تحقق آن هستند و حذف دلار از مبادلات تجاری جهانی شروع شده است.

حسینی افزود: لذا جهان با حذف دلار، از آمریکا عبور خواهد کرد، این یعنی شکست تحریم‌های آمریکا و این یعنی تحریم‌های آمریکا بر جایگاه دلار اثر عکس خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر، یک نظام دوقطبی در حال شکل‌گیری است که یک طرف آن غرب و طرف دیگر آن «شرق جدید» است که با شرق قبلی تفاوت دارد، زیرا شرق قبلی به‌دنبال سلطه بر کل جهان بود، ولی شرق جدید تنها حفظ منافع و مصالح خود را دنبال می‌کند.

خطیب نماز جمعه پردیس گفت: از مسئولان قضائی درخواست داریم تا مانند تحول اساسی که در مسکن مهر اعمال شد که با حضور مدیر عامل جدید و تیمشان قوی‌تر کار می‌کنند، در خصوص قیمت مسکن و اجاره‌بها نیز با برخی بنگاه‌های معاملاتی و دلالانی که قیمت‌های نجومی را به قشر ضعیف تحمیل می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303749

مهمترین اخبار ایران و جهان: