نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 23:44

پرونده‌های کثیرالشاکی پردیس، شناسنامه‌دار می‌شوند

رئیس دادگستری شهرستان پردیس گفت: پرونده‌های کثیرالشاکی پردیس که بدون شناسنامه بودند طی این هفته بررسی و تمامی آن‌ها شناسنامه‌دار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر بومهن با حضور فریبرز عبدالمالکی رئیس دادگستری شهرستان پردیس، قضات و تعدادی از کارکنان دادگستری بمناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه بعدازظهر امروز برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس در این مراسم ضمن بیان اینکه پرونده‌های کثیرالشاکی پردیس که بدون شناسنامه بودند طی این هفته بررسی و تمامی آن‌ها شناسنامه‌دار می‌شوند، اظهار کرد: دادستان تهران سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس است و در پایان ضمن برپایی میز خدمت به ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران در سومین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در پارک فناوری پردیس ضمن دیدار با مدیران شرکت‌های دانش بنیان، به همراه مسؤولان نظارتی استان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان پردیس نشستی را برای رفع مشکلات و موانع 350 شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس برگزار خواهند کرد.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس اضافه کرد: در ادامه نشست خبری با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف برگزار و سپس دیدار با اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه در دادگستری و برگزاری میز خدمت و ملاقات شهروندان با‌ دادستان و رئیس دادگستری در این روز برگزار خواهد شد.

عبدالمالکی تصریح کرد: از نظر ورودی پرونده در داگستری شهرستان پردیس وضعیت مطلوبی نداریم و با توجه به‌ ظرفیت و ویژگی‌های شهرستان از حیث افزایش روز افزون جمعیت، وضعیت بلاتکلیف مساکن مهر، اراضی فاقد سند و قولنامه‌ای و غیره که تماما پرونده‌ساز هستند به صورت تساعدی افزوده می‌شود.

وی ابراز کرد: تعداد پرونده ها رو به افزایش است اما از حیث تعداد نیرو، افزایشی نداشتیم و در برخی از موارد نیز کاهش نیروی انسانی داشتیم که این باعث افزایش زمان رسیدگی می‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۱۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303105

مهمترین اخبار ایران و جهان: