نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 23:31

ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی به معتادان متجاهر سنندجی

سنندج- رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اردوی جهادی یک روزه در مرکز درمان و بازتوانی معتادان سنندجی برگزار و به ۱۰۰ نفر از آنان خدمت رایگان ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرستگار خسروی پنجشنبه شب در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، اردوی جهادی یک روزه در مرکز درمان و بازتوانی معتادان سنندجی برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی گروهی متشکل از ۱۰ نفر از متخصصان، دندانپزشکان و دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی خدمات دندانپزشکی را شامل ترمیمی، جرمگیری، کشیدن دندان، فلوراید تراپی و آموزش بهداشت دهان و دندان به معتادان حاضر در این مرکز بازپروری ارائه کردند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ارزش ریالی خدمات ارائه شده به افراد مورد اشاره بیش از ۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

خسروی افزود: طبق برنامه انجام ویزیت و اقدامات درمانی اولیه و فوری و همچنین آموزش بهداشت دهان و دندان در قدم اول انجام می‌گیرد و در مرحله بعدی انجام خدمات تخصصی‌تر در کلینیک دانشکده دندانپزشکی به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان و کارکنان شرکت کننده در این طرح و اردوی جهادی به صورت خیریه و رایگان در خدمت حاضران در این مرکز بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303005

مهمترین اخبار ایران و جهان: