نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 12:30

کمک ۵۰ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت شهرستان جغتای

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان جغتای از کمک ۵۰ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد جعفر جغتایی اظهار کرد: طی یک سال اخیر، خیرین بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان جغتای کمک کرده‌اند.

وی افزود: این کمک ها بنا بر ضرورت اعلام شده با توجه به درخواست شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان جغتای در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جغتای تصریح کرد: تجهیز خانه های بهداشت، بازسازی بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان، خرید دستگاه و تجهیزات پزشکی، بازسازی پایگاه های اورژانس، ساخت و بازسازی مراکز تصویربرداری و...، از جمله بخش های هزینه شده از محل کمک ها بوده است‌.

جغتایی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین بیان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی، اعلام می کنیم که مردم خیر جغتای در هر زمینه ای از بهداشت و درمان بنا به اعلام نیاز، حاضر به مشارکت حداکثری در اقدامات خداپسندانه خواهند بود.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت جغتای، راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان و رفع کمبود پزشکان متخصص از جمله مطالبات مردم منطقه می باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جغتای خاطرنشان کرد: آمادگی مجمع خیرین را جهت همکاری و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، اعلام می نماییم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303593

مهمترین اخبار ایران و جهان: