نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 16:45

امام جمعه خرمشهر: اجرای عدالت و مبارزه با فساد از انتظارات مردم است

امام جمعه خرمشهر گفت: قوه قضائیه وظیفه سنگینی درباره احقاق حق و برپایی عدالت در عرصه مختلف را به عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش در روز هفتم تیر اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری قوه قضائیه وظیفه سنگینی درباره احقاق حق و برپایی عدالت در عرصه مختلف را به عهده دارد.

وی بیان کرد: باید قوانین در راستای احقاق حق و جلوگیری از ارتکاب جرم قوه قضائیه باید ورود کند لذا انتظار مردم قوه قضائیه با قاطعیت به دنبال احقاق حق باشد.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: آنچه که مردم و مقام معظم رهبری توقع دارند مبارزه بی‌امان و عبرت‌آموز و بازدارنده با فساد و مفسدان و مخلان امنیت و کسانی که عفت عمومی را خدشه دار کنند است که باید با قاطعیت با آنها برخورد شود.

وی در ادامه گفت: در فرصت کنونی که بنای دولت مردمی و انقلابی مبارزه با مفسدان است یک فرصت استثنایی  به وجود آمده که دست کسانی که به فساد آلوده شده است از دستگاه‌ها و حقوق مردم قطع کند.

عادل‌پور عنوان کرد: متاسفانه در شهرستان خرمشهر پرونده‌های فسادی داریم که قوه قضائیه به دنبال به سرانجام شدن این پرونده‌ها است و با توجه به اقدامات انجام شده انتظار می‌رود در اسرع وقت با قاطعیت و بر اساس حق و عدالت به آنها رسیدگی شود.

امام جمعه خرمشهر افزود: در این روزها شاهد جنب و جوش دولت در ابعاد مختلف داخلی و خارجی چه در مسایل سیاسی، معیشتی، اقتصادی و تجاری هستیم و در خوزستان و شهرستان خرمشهر فعالیت‌ها وجود دارد و امید است شاهد فعالیت بیشتری خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1304005

مهمترین اخبار ایران و جهان: