نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 09:15

نقره داغ شدن یک مشاور املاک و فروشنده مواد محترقه

به کفته رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گیلان، یک فروشنده مواد محترقه به مبلغ ۹۵۱ میلیون ریال و یک مشاور املاک به دلیل تخلف دریافت مبلغ مازاد بر تعرفه، به پرداخت ۵۳۲ میلیون ریال در حق شاکی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد احمدی مقدم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رسیدگی پرونده‌های تخلفات صنفی در گیلان اظهار کرد: پرونده قاچاق یک هزار و ۳۷۱ عددزدر شعبه اول بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد. 

وی با یان اینکه این شعبه پس از بررسی پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام، و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۹۵۱ میلیون ریال محکوم کرد، گفت: ماموران اماکن استان این کالاها را در بازرسی از واحد صنفی کشف، و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند. 

رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه همچنین پرونده تخلف دریافت مبلغ مازاد بر تعرفه مشاور املاک در شعبه اول هیات بدوی رشت رسیدگی شد، گفت: شعبه پس از بررسی و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۵۳۲ میلیون ریال در حق شاکی و پنج میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال جریمه محکوم کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1306893

مهمترین اخبار ایران و جهان: