نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 10:45

درآمد حاصل از فروش بروزوویچ صرف خرید لوکاکو می‌شود/ فراتسی همچنان در لیست انتظار

باشگاه اینتر درآمد حاصل از فروش هافبک کرواتش را صرف بازگرداندن روملو لوکاکو خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدایی مارسلو بروزوویچ از اینتر پس از 9 فصل حضور در این تیم قطعی به نظر می‌رسد و این هافبک کروات که مورد توجه باشگاه بارسلونا نیز قرار داشت، در آستانه پیوستن به النصر عربستان قرار دارد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد که مارسلو بروزوویچ روز جمعه تست‌های پزشکی النصر را پشت‌ سر گذاشته و طرفین در حال چک کردن نهایی قراردادها هستند و سپس مارسلو بروزوویچ با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 18 میلیون یورو به النصر ملحق می‌شود.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» هم با تأیید این خبر گزارش داد؛ بروزوویچ 30 ساله تست‌های پزشکی النصر را در شهر پاریس پشت‌ سر گذاشته و پیوستن او به النصر قطعی شده است.

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا هم مدعی شد؛ باشگاه اینتر درآمد حاصله از فروش بروزوویچ را صرف تلاش برای به خدمت گرفتن روملو لوکاکو از چلسی خواهد کرد و در این خصوص مدیران دو باشگاه هفته آینده با هم دیدار می‌کنند. پیشنهاد اینتر شامل پرداخت مبلغ قرضی با بند خرید اجباری خواهد بود.

اینتر در حالی درآمد حاصل از فروش بروزوویچ را به بازگرداندن لوکاکو اختصاص خواهد داد که پیشتر قرار بود این پول صرف نهایی کردن جذب داویده فراتسی از ساسولو شود. برنامه اینتر برای خرید لوکاکو منوط به فروش اونانا بود که با عقب‌نشینی منچستریونایتد، حالا سران نراتزوری تصمیم گرفته‌اند معامله لوکاکو را در اولویت قرار دهند؛ لوکاکویی که برای تداوم حضور در اینتر تمام پیشنهادهایش از جمله آفرهایی از عربستان را رد کرده است.

بروزوویچ تاکنون در 330 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 31 گل، 43 پاس گل هم به نام خود ثبت کرده است. او همچنین در این مدت با اینتر یک قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کرده است.

لوکاکوی 30 ساله هم که مورد توجه باشگاه الهلال عربستان نیز قرار دارد، فصل اخیر به طور قرضی برای اینتر به میدان رفت و آمار 14 گل زده و هفت پاس گل در 37 بازی را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1324349

مهمترین اخبار ایران و جهان: