نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 11:50

اهدای جهیزیه به نوعروسان بهشهری در دهه ولایت و امامت

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت ۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا می‌شود.

موسی جباری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار کرد: کمیته امداد توجه به نیاز نیازمندان را با قوت در دستور کار دارد و تلاش برای توانمندسازی افراد تحت پوشش از رویکردهای مهم‌ماست.

وی افزود: در طول سال مناسبت‌های مختلف اهدای جهیزیه به عنوان یک بخش از نیاز خانوارهای تحت پوشش در دستور کار است و در دهه ولایت و امامت ماه تلاش داریم تا با تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان زمینه آغاز زندگی مشترک زوجین را با خوشی و خرمی فراهم کنیم.

جباری خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل ۵ قلم کالای اساسی زوجین بوده که شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر یادآور شد: کمیته امداد برای تدارک این جهیزیه‌ها تلاش دارد تا با تقدیم این اقلام زوجین بتوانند بخش اصلی نیازمندی‌های خود را در آغاز زندگی مشترک تأمین کنند.

وی اظهار کرد: مهمترین هدف اهدای جهیزیه در طول سال و به مناسبت‌های مختلف کمک به توسعه و ترویج ازدواج آسان و همچنین تحکیم بنیان خانواده در ابتدای زندگی زوجین و تلاش برای داشتن زندگی سالم است.

این مسؤول افزود: در این راستا از ظرفیت خیران استفاده شده و تلاش داریم تا شرایط مناسب زندگی راحت و کم دغدغه برای نوعروسان مهیا شود.

جباری افزود: فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان، از اقدامات و برنامه‌های مهم این نهاد است.

وی گفت: کمیته امداد با ایجاد شیوه‌های جدید و روش‌های الکترونیکی برای تسهیل در کمک‌های مردمی، نسبت به شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات به محرومان اقدام می‌کند و امیدواریم در این مسیر شاهد افزایش روزافزون حمایت خیران و شهروندان نیک‌اندیش از نیازمندان باشیم و در این بخش در توانمندسازی افراد تحت پوشش و رفع فقر از جامعه تلاش شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324649

مهمترین اخبار ایران و جهان: