نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 17:34

دلجویی شهرداری از دختران ماجرای پارک چمران کرج

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به دلجویی شهرداری از دختران ماجرای پارک چمران کرج گفت: باید مقابل پدیده‌های ضدحجاب بایستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت امور ایثارگران شهرداری کرج بعد از ظهر دوشنبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از دختران ماجرای پارک چمران دلجویی و تجلیل کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این مراسم اظهار کرد: در شرایطی که برای اعتلای فضای فرهنگی، حاکمیت احکام و اخلاق اسلامی و پیشگیری از گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه و حفظ بنیان خانواده مقابل دشمن و پدیده‌های ضدحجاب و ضد اخلاق عمومی ایستاده‌ایم تا از ارزش‌های ایرانی و اسلامی دفاع کنیم.

سعید جابری‌انصاری بیان کرد: بنده به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز از دیدن این فیلم در شبکه‌های اجتماعی در روز سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) علی‌ها بسیار متاسف شدم و با ورود به موقع به این موضوع از جریان سازی رسانه‌های بیگانه و تشویش اذهان عمومی جلوگیری کنیم.

دلجویی شهرداری از دختران ماجرای پارک چمران کرج

وی با بیان اینکه آیت الله حسینی همدانی نماینده، ولی فقیه در استان البرز تاکید بر جهاد تببین در حوزه اعفاف و حجاب داشتن خاطرنشان کرد:
با توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی استان از دختران محجبه و حزب الهی و پسران انقلابی در خواست می‌کنم که با حضور پرشور خود در اماکن و محافل عمومی از جمله پارک‌ها، بازار امر به معروفی بر تعداد معدودی هنجارشکن باشند.

کرج شهری شهیدپرور و دارای مردم انقلابی و همیشه در صحنه است

برزو کلانتری، مشاور شهردار و مدیر امور ایثارگران شهرداری کرج گفت: حدود ۷۰ درصد کارمندان شهرداری کرج از خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا هستند و این مکان به عنوان یک سنگر انقلابی در خدمت مردم شریف و انقلابی شهر کرج است.

دلجویی شهرداری از دختران ماجرای پارک چمران کرج

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کرج یک شهر شهیدپرور و دارای مردم انقلابی و همیشه در صحنه است بنده به سهم خود از طرف خانواده بزرگ مدیریت شهر به طور رسمی از دختران محجبه و انقلابیم عذرخواهی می‌کنم.

علیرضا عاقلی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ضمن دلجویی و عذرخواهی از دختران حادثه پارک چمران افزود: این امر یک سوءتفاهم بود و امیدواریم که دیگر شاهد این اتفاقات در شهر کرج نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296149

مهمترین اخبار ایران و جهان: