نیوز سیتی!
30 خرداد 1402 - 04:01

النخاله: ایران هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی‌گذارد

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به حمایتهای تهران از مقاومت فلسطین، تأکید کرد که رخدادهای امروز اردوگاه جنین نشان داد که میادین نبرد گروههای مقاومت، واحد است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در جمهوری اسلامی ایران حضور دارد، شامگاه امروز دوشنبه گفت که سفرش به ایران در زمانی مهم و پس از نبرد مقاومت فلسطین به نام انتقام آزادگان انجام شد.

النخاله در گفتگوی اختصاصی شبکه العالم تأکید کرد: در حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جنبش حماس دیدار مهمی انجام دادیم. پیش بینی می شود که دیدارهای مشترکی با سایر گروههای مقاومت با حضور مسئولین ایرانی در آینده نزدیک برگزار شود.

وی ادامه داد: ایران می خواهد از طریق این دیدارها این پیام را ارسال کند که هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی گذارد. اسرائیل با صراحت اعلام کرد که می خواهد جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دهد و در همین چارچوب سه نفر از فرماندهان جنبش را ترور کرد.

این مقام جهاد اسلامی با اشاره به اینکه ترور فرماندهان مقاومت هرگز پشت مقاومت را نمی‌شکند، تصریح کرد: ترورهایی که علیه مقاومت انجام می شود همواره باعث تقویت مقاومت می شود. رژیم صهیونیستی می کوشد با ترور فرماندهان مقاومت بر روحیه آن تاثیر بگذارد.  آنچه در جنین روی داد ادامه نبرد وحدت میادین است.

اردوگاه جنین واقع در فلسطین، از صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ خرداد)، شاهد درگیری بی‌سابقه‌ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین است. 

نظامیان صهیونیست که امروز نیز به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند، ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند. «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که جهاد علیه دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

سرایا القدس نام عملیات امروز را «بأس الاحرار» (قدرت آزادگان) گذاشت و آن را برگ تازه‌ای در دفتر حماسه گروههای مقاومت در اردوگاه جنین دانست که در آن، ارتش دشمن تحقیر شد.

النخاله با بیان اینکه قاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهادت ما را تقویت می کند به این دلیل غافلگیر کننده نیست بلکه بخشی از زندگی ماست. به اصرار رژیم صهیونیستی طرفهای زیادی برای تحقق آتش بس مداخله کردند. رژیم صهیونیستی کوشید با هدف قرار دادن غیرنظامیان مقاومت را تحت فشار قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه توانستیم بیش از نیمی از جامعه اسرائیلی را وادار کنیم که به پناهگاه بروند، عنوان کرد: تل آویو به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و مواضع صهیونیستی زیادی را هدف قرار دادیم.توانستیم در جنگ اخیر دستاوردهای مهمی را علیه رژیم صهیونیستی محقق کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296849

مهمترین اخبار ایران و جهان: