نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 19:41

گامی جهادی برای شاداب سازی ۴۰۰ مدرسه در یزد

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش‌وپرورش یزد گفت: طرح بهسازی و شاداب سازی ۴۰۰ مدرسه در ۵۶ محله کم برخوردار استان در راستای محرومیت‌زدایی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی نژاد حسینیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به نام «شهید سید روح‌الله عجمیان» به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت اداره کل نوسازی، اداره کل آموزش‌وپرورش، خیرین، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی انجام می‌گیرد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی، افزود: طرح شهید عجمیان با هدف ترویج روحیه جهادی بین دانش آموزان و تعمیرات جزئی مدارس از قبیل ایزوگام، گچ کاری، محوطه‌سازی و رنگ‌آمیزی برگزار خواهد شد.

وی حمایت مسئولان از گروه‌های جهادی را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طرح بهسازی و شاداب سازی ۴۰۰ مدرسه در ۵۶ محله کم برخوردار استان در راستای محرومیت‌زدایی آغاز شد.

نژاد حسینیان اذعان کرد: از جمله دیگر اهداف این طرح می‌توان به ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل، همکاری، مسئولیت اجتماعی و ترغیب دانش آموزان به حرکت‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان اشاره کرد.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296493

مهمترین اخبار ایران و جهان: