نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 15:26

۲۴۶ مرکز نیکوکاری یاری‌گر محرومان در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: ۲۴۶ مرکز نیکوکاری با همکاری کمیته امداد در خدمات‌رسانی به محرومان یاری‌گر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا صیادزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از راه‌اندازی این مراکز تمام کارهای کمیته امداد شامل کمک برای ازدواج، جهیزیه، درمان و سایر خدمات به‌ صورت اداری انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری بخشی از این خدمات از طریق این مراکز به مردم ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۴۶ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله‌محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان همدان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند که ۱۷۱ مرکز در سطح شهرهای استان و ۷۵ مرکز نیز در سطح دهستان‌های استان در حال فعالیت هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان تأکید کرد: از کل مراکز نیکوکاری استان، ۱۵۶ مرکز در مساجد و ۹۰ مرکز خارج از مساجد در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات مورد نیاز انجام شود.

صیادزاده در پایان تعداد خیرین مراکز نیکوکاری را ۶ هزار و ۵۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: این مراکز با مشارکت در امور خیر و شناسایی و کمک به محرومان بسیار پرتلاش هستند و کمیته امداد را در این امر مهم یاری می‌رسانند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 920105

مهمترین اخبار ایران و جهان: