نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 09:57

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی بیان کرد: در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در حوزه برق دارای مشکلاتی اعم از ترانس و… است لذا شبکه برق خود نگهدار را پیگیر هستیم تا احداث شود و وزیر نیز در این رابطه دستوراتی دادند.

وی افزود: همچنین با تلاش‌های انجام شده پست ۲۳۰ کیلو ولت برق در شیرین سو برای حل مشکل برق ناحیه صنعتی احداث خواهد شد و این مهم در سفر رئیس جمهور مصوب شد و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای احداث آن تخصیص یافت و اکنون نیز وزارت صمت و وزارت نیرو باید پیگیر باشند تا این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس بیان کرد: چندین شهرک صنعتی در حوزه انتخابیه وجود داشت که نیمه تعطیل و یا تعطیل بودند و با هماهنگی‌های انجام شده وزیر صمت و رئیس شهرک‌های صنعتی سفری به شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ داشتند و دستوراتی نیز در این خصوص صادر کردند.

توسلی اظهار کرد: زیرساخت حدود ۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی ایجاد شد و تنها تأمین تجهیزات و… است تا به مردم واگذار شود در شهر مهاجران نیز در حال احداث یک ناحیه صنعتی هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921393

مهمترین اخبار ایران و جهان: