نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 11:32

اعزام ۴۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان‌جنوبی در ایام فاطمیه

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۴۲۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان طی ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از اعزام ۴۲۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان طی ایام فاطمیه خبر داد و افزود: برگزاری نماز جماعت، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، تبیین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبیین جایگاه ولایت و نقش، ولی فقیه در جامعه از جمله برنامه‌های این افراد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین بیان سیره عملی و فضائل اهل‌بیت (ع) و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از آیات قرآن کریم از دیگر موضوعات تبلیغی در جامعه هدف است.

حجت الاسلام رضایی احیای امر به معروف و نهی از منکر را یکی از محورهای مهم در برنامه‌های مبلغان اعزامی عنوان کرد و افزود: بیان احکام، حجاب و عفاف، تبیین جایگاه ولایت و نقش، ولی فقیه در جامعه از جمله موضوعات اولویت‌دار برای تبلیغ روحانیون است.

وی با بیان اینکه طرح‌های امامان محله و امامان پایگاه‌های اجتماعی با محوریت مساجد خاص در حاشیه شهرها برگزار می‌شود، گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی بصیرتی، اخلاقی و اشتغال با استفاده از توان روحانیون برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905749

مهمترین اخبار ایران و جهان: