نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 18:24

جشنواره «نور» زینت بخش شب‌های مشهد الرضا خواهد بود

مشهد ـ قائم ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه های شاخص در استقبال از بهار 1402 جشنواره «نور» است که این جشنواره زینت بخش شب های مشهد الرضا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نجفی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲ اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در استقبال از بهار ۱۴۰۲ نیز جشنواره نور است که با همکاری سازمان اجتماعی و فرهنگی انجام خواهد شد و براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با توجه به همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان و پیش بینی حضور گسترده زائران و مجاوران در ساعات پایانی شب در معابر شهری، این جشنواره زینت بخش شب‌های مشهدالرضا خواهد بود.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به زائران و مجاوران حریم رضوی در ایام نوروز و پیش بینی حضور گسترده زائران در این ایام در مشهدالرضا، ستاد مناسبت‌های شهرداری در سال جاری فعالیت خود را با موضوع استقبال از بهار ۱۴۰۲ زودتر از سال‌های گذشته آغاز کرده و تلاش می‌شود تا با هماهنگی کامل میان معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۱۳ گانه شهرداری، خدمات شایسته‌ای به زائران و مجاوران رضوی ارائه شود.

وی افزود: در همین راستا تاکنون با برگزاری جلسات مختلف، سیاست‌های کلی و بخشی استقبال از بهار ۱۴۰۲ تعیین و به واحدهای اجرایی ابلاغ شده است و با بررسی مداوم برنامه‌ها، در راستای تحقق پذیری زمان بندی‌های اجرایی تعیین شده برای اقدامات، فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه ریزی شده به صورت مداوم رصد و پیگیری می‌شود.

نجفی ادامه داد: یکی از سیاست‌های تعیین شده در بهار پیش رو، باتوجه به بحران کم آبی در کشور، توسعه مناظر و چشم اندازهای شهری با استفاده از تکنیک خشک منظر است تا با استفاده کمتر از گل‌های فصلی، میزان مصرف آب در المان‌ها و طرح‌های بهاری نیز کاهش قابل توجهی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 904993

مهمترین اخبار ایران و جهان: