نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 22:32

شهید مختارزاده در راستای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرد

قم- امام جمعه قم گفت: شهید مختارزاده آماده شهادت بود و در مسیر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها جان خود را فدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه یکشنبه با حضور در منزل طلبه شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده اظهار داشت: این شهید در خانواده‌ای متدین و انقلابی که از خانواده معظم شهید و روحانیت می‌باشند پرورش یافت.

امام جمعه قم افزود: این شهید گرانقدر برای انجام مأموریت در راستای ایجاد امنیت و مقابله با اغتشاشگران و در ایام فاطمیه به درجه رفیع شهادت رسید.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه این شهید به همراه برادرش در راستای دفاع از امنیت در صحنه حضور داشتند ابراز داشت: این دو برادر در حوزه علمیه مشغول به تحصیل بودند و تحصیل علم آنان نیز در راستای رضایت پروردگار بود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان داشت: این شهید عزیز آماده شهادت بوده و در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها جان خود را فدا کرد.

امام جمعه قم تاکید کرد: انسان اگر برای رضای خدا گام بردارد خداوند نیز به او توفیق عنایت می‌کند.

وی ادامه داد: این جوان شهید با همه آرزوی دوران جوانی بدون آنکه امام و روزهای انقلاب و دوران دفاع مقدس را ببیند در میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرد و در این مسیر به شهادت رسید.

آیت الله سعیدی ادامه داد: شهید مختارزاده زنگ هشدار و مؤذن بیدار جامعه بوده است که ندای او همچنان باقی است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان داشت: شهید مختارزاده برای یاری انقلاب و حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی در زمانی که انقلاب به همراهی او و امثال ایشان نیاز داشت در میدان حاضر شد و از انقلاب اسلامی دفاع کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905193

مهمترین اخبار ایران و جهان: