نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:53

پروژه متعددالشکست «اعتصابات_اغتشاشات» بار دیگر شکست خورد

با وجود تبلیغات گسترده دشمن برای پروژه «اعتصابات_اغتشاشات» اما بررسی میدانی وضعیت بازار تهران حاکی از آن است که کسبه همچون روزهای گذشته در حال فعالیت هستند.

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ از مدتی پیش دستگاه رسانه‌ای دشمن بار دیگر با پیگیری پروژه شکست خورده «اعتصابات_اغتشاشات» در صدد ایجاد آشوب و ناامنی در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه بود و بر همین اساس تبلیغات گسترده‌ای را به‌منظور عملیاتی کردن این پروژه متعددالشکست ضدایرانی تدارک دید؛ اما همان‌طور که پیش‌تر و در سایر فراخوان‌های ایجاد آشوب، مردم ایران اسلامی «نه» قاطع و محکمی به دشمن گفته بودند، بار دیگر این پروژه نخ‌نما با پاسخ منفی قاطع مردم مواجه شد.

خبرنگار مهر به‌منظور بررسی میدانی وضعیت بازار بزرگ تهران همزمان با فراخوان دشمن به این محدوده رفت و وضعیت بازار بزرگ تهران را روایت کرد.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، تمامی مغازه‌های بازار بزرگ تهران همزمان با بیست و نهمین روز از آذر ماه باز و در حال فعالیت بودند و همچنین جمعیت قابل توجهی از شهروندان نیز برای خرید به بازار تهران آمده بود.

جو حاکم بر بازار تهران حاکی از آن بود که صدور فراخوان اعتصاب و فشار برای بسته نگهداشتن مغازه‌های شهروندان اثری نداشته و با وجود این فراخوان نیز بازار تهران همچون روزهای گذشته فعال و تردد شهروندان در جریان بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922993

مهمترین اخبار ایران و جهان: