نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 20:51

فعالیت خیریه‌های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مردم نهاد، گفت: فعالیت خیریه‌های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رحیمی زنگنه بعد از ظهر دوشنبه در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل‌ها که امروز در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مؤسسه‌های خیریه بیمارستانی در بیمارستان‌های شهرستان کرمانشاه فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه این مؤسسه‌های خیریه به تسکین آلام بیماران کمک می‌کنند، افزود: هدف از تأسیس مؤسسه‌های خیریه بیمارستانی در کرمانشاه ساماندهی امور نیکوکاری و بهره‌برداری از منابع خیریه برای حمایت از بیماران در مواردی همچون تهیه دارو و هزینه‌های بستری است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه این خیریه‌ها می‌توانند به بیمارستان‌ها هم برای ارائه خدمات بهتر به جامعه یاری برسانند، خاطرنشان کرد: مؤسسات خیریه بیمارستانی کرمانشاه محدود به نفرات تشکیل دهنده این خیریه‌ها نباشند و حامیان مؤسسه را به گروه بزرگ‌تری از جامعه منتخب خود و خیرین گسترش بدهند.

رحیمی زنگنه تصریح کرد: خدمات این مؤسسات پس از ترخیص بیماران نیز به برخی از آنها تعلق خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات عمومی کاهش یابد و اکنون تمامی بیمارستان‌های کرمانشاه دارای خیریه بیمارستانی هستند یا درخواست تأسیس مؤسسه خیریه بیمارستانی را به فرمانداری ارائه کرده‌اند.

گفتنی است، در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل‌ها در فرمانداری کرمانشاه پرونده مؤسسه خیریه بیمارستان‌های امام رضا (ع) و محمد کرمانشاهی بررسی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907049

مهمترین اخبار ایران و جهان: