نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 21:27

۸ میلیارد تومان برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی دامغان اختصاص یافت

دامغان- مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی وزارت ورزش از اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه ورزشی در دامغان خبر داد و گفت: هشت میلیارد تومان برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی دامغان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم ملأ رمضانی غروب سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های نیمه تمام ورزشی دامغان به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهر ضمن بیان اینکه برای مرمت سالن‌های ورزشی اعتبار در نظر گرفته می‌شود، ابراز داشت: هدف از این اقدام ارتقا سلامت جامعه از طریق توجه به ورزش و تشویق هر چه بیشتر جوانان به حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه طی بازدیدهای به عمل آمده از اماکن ورزشی سطح دامغان مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و برای برخی از آنها چاره‌جویی انجام شد، افزود: وزارت ورزش برای توسعه و مرمت سالن‌های ورزشی موجود شهرستان دامغان اعتبار منظور می‌کند.

مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی وزارت ورزش با بیان اینکه به دنبال توسعه سالن‌های ورزشی در شهرستان‌ها هستیم، ابراز داشت: در مجموع هشت میلیارد تومان برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی دامغان اختصاص یافت تا از طریق این منابع سالن‌های مورد نیاز احیا شوند.

ملأ رمضانی با بیان اینکه از محل این اعتبارات سالن حمزه سیدالشهدا و سالن والیبال انقلاب دامغان مرمت می‌شوند، تصریح کرد: این اعتبارات برای احداث چهار زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان دامغان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه و مرمت سالن‌ها و اماکن ورزشی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد، اضافه کرد: هدف از این اقدام ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه برای شهرستان‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909349

مهمترین اخبار ایران و جهان: