نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 20:51

طرح ویژه سلطانیه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهر است

زنجان-رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: طرح ویژه سلطانیه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهر است و اداره کل راه و شهرسازی با حدیت به دنبال نهایی کردن آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا سرداریان روز شنبه با اشاره به روند بررسی طرح ویژه سلطانیه، اظهار کرد: اجرای این طرح و تسریع در روند آن از مطالبات اولویت‌دار مردم سلطانیه است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، تصریح کرد: در راستای تکمیل و تصویب مطالعات انجام شده، دو کمیته راهبری برگزار شده و همچنین بازدید میدانی و بررسی دقیق توسط مدیرکل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش وزارت راه‌وشهرسازی و تیم همراه به دعوت اداره‌کل راه‌وشهرسازی انجام گرفته است.

سرداریان با بیان اینکه خوشبختانه اوایل سال گذشته بودجه طرح ویژه سلطانیه در اختیار اداره‌کل قرار گرفت، افزود: با توجه به همین موضوع با یک شرکت مشاور قرارداد بسته شد تا نسبت به تهیه نقشه جدید پایه اقدام کرده و مطالعات شهر سلطانیه امروز آماده شده و مراحل تصویب را طی می‌کند.

رئیس اداره راه‌وشهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه، خاطرنشان کرد: برگزاری دو کمیته راهبری و دعوت از مدیرکل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش وزارت راه‌وشهرسازی برای بازدید میدانی در یک ماه گذشته، حاکی از اراده جدی این اداره برای نهایی کردن طرح ویژه سلطانیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916493

مهمترین اخبار ایران و جهان: