نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 15:08

برگزاری دوره آموزشی نقش تحقیق و توسعه در بنگاه‌های صنعتی و معدنی

خرم‌آباد- رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری دوره آموزشی تحقیق و توسعه و نقش و استقرار آن در بنگاه‌های صنعتی و معدنی کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد نامداری امروز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی «تحقیق و توسعه و نقش و استقرار آن در بنگاه‌های صنعتی و معدنی کشور» در روزهای ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مدت ۴۰ ساعت در روزهای ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه و به منظور آشنایی مدیران، مسئولان و کارشناسان واحدهای تحقیق و توسعه؛ با اصول، تعاریف و مبانی مقدماتی مدیریت فناوری، توسعه محصول جدید و تجاری سازی ایده‌ها، برنامه ریزی عملیاتی و امکان سنجی پروژه‌های تحقیقاتی و مدیریت بهره وری و پروژه‌های تحقیق و توسعه، در محل سالن همایش‌های پارک علم و فناوری لرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی «تحقیق و توسعه و نقش و استقرار آن در بنگاه‌های صنعتی و معدنی کشور» پیش نیاز دریافت پروانه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت، معدن و تجارت است، ادامه داد: در این دوره مدیران، مسئولان و کارشناسان تحقیق و توسعه بیش از ۲۰ واحدهای فناور، دانش بنیان و صنعتی و معدنی شرکت کرده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان، افزود: در راستای حمایت از فناوران و پژوهشگران، فعالان واحدها و شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان، از ۹۰ درصد تخفیف در شهریه برخوردار شده‌اند.

نامداری، عنوان کرد: پس از پایان دوره آموزشی و پروژه عملی، به افرادی که حائز شرایط قبولی در دوره شوند؛ گواهی تحقیق و توسعه از سوی پارک علم و فناوری لرستان و سازمان صمت استان صادر خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915811

مهمترین اخبار ایران و جهان: