نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 21:33

راه‌اندازی قرارگاه مهارت آموزی سربازان بسیار ارزنده است

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی راه‌اندازی قرارگاه مهارت آموزی سربازان بسیار ارزنده است، گفت: دشمن با جنگ شناختی توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ‌پاسدار محمدرضا عسگری در کارگروه اشتغال و مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان مرکزی با اشاره به نقش آفرینی جوانانی مومن و انقلابی در عرصه‌های استقلال، امنیت و خودکفایی ایران اسلامی اظهار داشت: حماسه آفرینی‌های سربازان شجاع، دین دار، وظیفه شناس، قانون مدار و وفادار در سایر نیروهای مسلح اعم از ارتش قهرمان، سپاه مقتدر، فراجا سرافراز و وزارت دفاع بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امروز دوران سربازی به مقطعی برای خودسازی و پرورش استعدادها تبدیل شده و جوانان با حضور در خدمت مقدس سربازی مدیریت صحیح زندگی و نقش آفرینی در مسئولیت‌های اجتماعی را فرا می‌گیرند که این مهم به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: هم افزایی و تدابیر حکیمانه در تشکیل راه‌اندازی قرارگاه مهارت آموزی سربازان بسیار ارزنده است چراکه مهارت آموزی سربازان علاوه بر اینکه موجب ایجاد نشاط در بین آنها شده جذابیت سربازی را نیز افزایش می‌دهد و جوانان میل بیشتری برای حضور در خدمت سربازی پیدا می‌کنند.

عسگری با اشاره به تاثیر مهارت آموزی سربازان در رفع معضل بیکاری عنوان کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی عمومی، تخصصی و اجتماعی برکات بسیار فراوانی داشته که در دولت سیزدهم انتظار این است هم افزایی دستگاه‌ها با نیروهای مسلح بیشتر شود.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت‌های مهم فرهنگ سازی در زمینه نهادینه سازی مهارت آموزی در بین سربازان است که در این زمینه رسانه‌های نقش بسیار مهمی دارند و نیاز است اقدامات مناسبی از سوی رسانه‌ها انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در امیدآفرینی و ایجاد انگیزه موفق عمل کرده و امیدواریم دستگاه‌های دولتی با انجام‌ تکالیفی که بر عهده دارند در موفقیت‌های این قرارگاه بیشتر نقش آفرینی داشته باشند.

عسگری خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ شناختی توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی راه اندازی داشته که در این راستا امیدآفرینی و ایجاد انگیزه یکی از مهمترین اقداماتی است که باید برای جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از طرق مختلف در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 909355

مهمترین اخبار ایران و جهان: