نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 19:44

جانباز ۷۰ درصد قمی به خیل یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد قمی، «محمدمهدی سعادت» بعد از سال‌ها تحمل مجروحیت روز گذشته در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جانباز ۷۰ درصد «محمدمهدی سعادت» پس از ۳۵ سال تحمل مجروحیت روز گذشته در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نایل شد.

شهید محمد مهدی سعادت متولد بهمن سال ۱۳۴۱ بود که در سن ۲۵ سالگی در ۱۶ شهریور سال ۱۳۶۶ با عضویت در بسیج عازم جبهه شد. وی در ۲۴ شهریور سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت همزمان ترکش و موج انفجار از ناحیه چشم، دست، پا و اعصاب دچار مجروحیت شد و به درجه جانبازی رسید.

این جانباز سرافراز مدت‌ها در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان استان اردبیل بستری بود و سرانجام روز گذشته به همرزمان شهیدش پیوست. دو فرزند از این شهید به یادگار مانده است.

طی هماهنگی‌های انجام شده، پیکر این جانباز سرافراز دوران دفاع‌مقدس بعد از انتقال به قم، همراه با کاروان شهدای گمنام روز سه‌شنبه ساعت ۹ صبح همزمان با سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بر روی دستان مردم قم تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) آرام خواهد گرفت.

پایان پیام/78032

منبع: فارس
شناسه خبر: 936611

مهمترین اخبار ایران و جهان: