نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 12:44

تکمیل ۲۶ پروژه در استان بوشهر منتظر تعیین تکلیف وزارت نفت است

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تکمیل ۲۶ پروژه در استان بوشهر منتظر تعیین تکلیف وزارت نفت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی صبح دوشنبه در نشست بررسی تعهدات مالی وزارت نفت درپروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: از ۳۰ پروژه تفاهم شده با وزارت نفت تاکنون چهار پروژه نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ پروژه منتظر تعیین تکلیف از سوی وزارت است خاطرنشان کرد: تعهدات پرداختی وزارت نفت در استان بوشهر در راستای پیشرفت پروژه‌های استان تسریع می‌شود.

پاپری اضافه کرد: در سفر هیئت دولت در مهرماه سال ۱۴۰۰ به استان بوشهر ۹۳ تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان منعقد شد که بخش اعظمی از پروژه‌هایی که در استان بوشهر نیاز به اجرای آن احساس می‌شد در این تفاهم نامه‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: بخشی از این پروژه‌ها مغفول مانده است که با رایزنی‌های صورت گرفته متممی با ۱۱ پروژه و تفاهم نامه با اعتبار ۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان به آن اضافه شده است.

پاپری زارعی در رابطه با تعهدات وزارت نفت در استان بوشهر عنوان کرد: از ۱۰۴ تفاهم نامه که در راستای سفر ریاست جمهور داشتیم، ۳۰ تفاهم نامه با رقمی بالغ بر هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان مربوط به تعهدات وزارت نفت بوده که ۱۴۲ میلیارد تومان پرداخت شده و حدود هزار میلیارد تومان از تعهدات وزارت نفت همچنان باقی مانده و پرداخت نشده است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌ها و جلساتی که با حضور مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز و قول مساعد ایشان داشتیم امیدواریم با پرداخت بقیه تعهدات روند رو به رشدی را در اجرای پروژه‌های استان بوشهر شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935511

مهمترین اخبار ایران و جهان: