نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 14:44

حضور شهدای گمنام در مدارس تأثیر بسزایی بر نگرش دانش‌آموزان دارد

فرماندار اصفهان گفت: حضور شهدای گمنام در مدارس و روایت و تبیین مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آنان، تأثیر بسزایی بر نگرش دانش‌آموزان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کنگره شهدای شهرستان، با بیان اینکه یکی از ابعاد جهاد تبیین، بزرگداشت شهدای والا مقام است، اظهار داشت: حضور شهدای گمنام در مدارس و روایت و تبیین مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آنان، تأثیر بسزایی بر نگرش دانش‌آموزان دارد.

وی با بیان اینکه ما موظفیم برای بقای دین و انقلاب اسلامی موضوع شهادت را تبیین کنیم بر ضرورت بزرگداشت شهدای عالیقدر و برگزاری کنگره شهدا تأکید کرد و گفت: در کمیته‌های مربوطه باید اقداماتی ابتکاری، ویژه و مؤثری را با هدف فراگیری و اثربخشی انجام دهیم و از همه ظرفیت‌های موجود بالاخص ظرفیت‌های مردمی در این راستا بهره بگیریم.

احمدی با بیان اینکه جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی کنگره شهدای شهرستان باید کاربردی، مؤثر و زمان‌بندی شده و دقیق باشد، تصریح کرد: جمع‌آوری اطلاعات مربوط به شهدا و سوژه‌یابی برای موضوعات فرهنگی و هنری، از اهمیت والایی برخوردار است و همه کمیته‌ها در آن دخیل هستند.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: همه کمیته‌های کنگره شهدای شهرستان باید با کمیته جمع‌آوری و کمیته رسانه همکاری لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان، احکام مسؤولان کمیته‌های کنگره شهدای شهرستان به آن‌ها اعطا شد.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 932711

مهمترین اخبار ایران و جهان: