نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 18:04

اعتماد مردم به دولت بزرگ ترین سرمایه کشور است

نمین- فرماندار نمین گفت: بزرگترین و اصلی ترین سرمایه کشور مردم هستند و باید با اعتماد آفرینی این سرمایه را تقویت بخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب امینی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی راهکارهای تحقق جهاد تبیین در جمع روحانیون شیعه و سنی و فعالان فرهنگی نمین در محل فرمانداری این شهرستان، در سخنانی اظهار کرد: مهمترین اقدامی که مسئولین باید برای جلب اعتماد و تقویت سرمایه اجتماعی انجام دهند، بیان دستاوردها در راستای رفع مشکلات مردم است.

فرماندار نمین گفت: مردم باید در واقعیت‌های کشور سهیم باشند و در این میان صداقت مسئولان با مردم و تحقق وعده‌ها می‌تواند در تقویت سرمایه‌های اجتماعی و افزایش اعتماد مردم بسیار مؤثر باشد.

وی با اشاره اینکه دولت باید در راستای رسیدن به توسعه کشور شرایط را برای حضور مردم و جوانان در فعالیت‌های اقتصادی فراهم کند، خاطرنشان کرد: همه باید برای افزایش امید به آینده در کشور بیش از پیش تلاش کنیم و دشمن را در ایجاد نا امیدی و اختلاف افکنی در بین مردم ناکام گذاریم.

امینی بر ضرورت حراست از اعتماد مردم و تلاش برای خدشه دار نشدن این حس در مردم تاکید کرد و گفت: اهتمام و تلاش جدی مسئولان در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان باید در اولویت قرار گیرد.

فرماندار نمین توزیع یکسان و عادلانه اعتبارات در مناطق شیعه و سنی این شهرستان را اولویت اساسی در اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی عنوان کرد و گفت: در دهه فجر امسال، ۴۱ پروژه اعم از ۲۶ پروژه عمرانی و ۱۵ پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۴۰۰ نفر در شهرستان نمین به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 925155

مهمترین اخبار ایران و جهان: