نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 14:15

دولت پیگیر اختصاص اعتبارات روستایی در شاهرود باشد

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه توسعه روستایی سبب بازگشت جمعیت مهاجران روستاها می‌شود، گفت: دولت پیگیر اختصاص اعتبارات روستایی در شاهرود باشد .

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی ظهر سه شنبه در جریان کاروان خدمت رسانی دولت با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به میزبانی مسجد روستای گنده پلو از توابع بخش بسطام شاهرود خواستار توجه به اعتبارات دهیاری‌ها شد و بیان کرد: اختصاص اعتبارات به روستاها می‌تواند عمران را به این مناطق هدیه دهد.

وی با بیان اینکه دولت پیگیر اختصاص اعتبارات روستایی در شاهرود باشد، ابراز کرد: در راستای جبران کمبودهای موجود در روستای‌گنده پلو در بخش بسطام تلاش خواهیم کرد اما از مسئولان دولتی هم می‌خواهیم نسبت به کمبودها اقدامات لازم را صورت دهند.

تخصیص و مدیریت صحیح اعتبارات روستایی

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه تخصیص اعتبار مطلوب با مدیریت دهیار، بخشدار و فرماندار ضرورت دارد، ابراز کرد: اختصاص اعتبارات عمران و نیازهای روستاها را تأمین می‌کند و این موضوع سبب ماندگاری جمعیت خواهد شد.

خانی با بیان اینکه تأمین اعتبارات برای روستاها سبب بازگشت جمعیت مهاجر و رقم خوردن مهاجرت معکوس نیز می‌شود، گفت: در بحث توسعه متوازن اعتبار و نیروی انسانی در سطح شهرستان اقدامات در دست انجام است.

وی با بیان اینکه بیکاری از جمله مهمترین مشکلات مردم روستاهای شاهرود است که باید دولت برای جذب سرمایه گذار و تسهیل در کسب و کارهای روستایی تمام تلاش خود را کند، افزود: موارد، مباحث و دغدغه‌های مطرح شده در خصوص روستا پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922299

مهمترین اخبار ایران و جهان: