نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 08:49

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان بیش از ۳۰۰۰ دانش‌آموز

اهواز- به مناسبت نکوداشت هفته «پژوهش و فناوری» بیش از سه هزار دانش‌آموز خوزستانی از بخش‌های مختلف دانشگاه شهید چمران اهواز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانش‌آموزان ۱۱ مدرسه مناطق کمتر برخوردار اهواز با حمایت دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت نکوداشت هفته «پژوهش و فناوری» در این دانشگاه حضور یافتند.

موزه علم و طبیعت، کتابخانه مرکزی، دانشکده‌های دامپزشکی، علوم، مهندسی و… بخش‌هایی از دانشگاه بودند که در این روز دانش‌آموزان از آن دیدن کردند.

هفته پژوهش و فناوری خوزستان ۲۶ آذرماه تا اول دی‌ماه امسال در استان با شعار «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌های تخصصی، نشست‌های نیازسنجی و نیازشناسی از دیگر برنامه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز در روزهای هفته‌ی پژوهش و فناوری است.

در این هفته مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز دیدارهایی را با مسئولان سازمان‌ها و مدیران عامل صنایع کلان استان خواهند داشت.

نمایشگاه پژوهش و فناوری خوزستان پس از برگزاری این هفته با حضور دستگاه‌های اجرایی، صنایع و دانشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

«مدرسه و آینده‌سازان خلاق»، «پژوهش و فناوری، بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی»، «دانشمندان و سرآمدان علمی، پیشران پژوهش و فناوری»، «علوم انسانی و علوم پایه، ارکان اقتصاد دانش‌بنیان»، «دانشگاه، مبدأ، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» و «جهاد تبیین و دستاوردهای علمی و فناوری» عناوین روزهای هفته پژوهش و فناوری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919155

مهمترین اخبار ایران و جهان: