نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 22:21

برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۳۰۰ نفر از رانندگان لرستان

خرم‌آباد- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای هزار و ۳۳۲ نفر از رانندگان این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جودکی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع راهداری استان در هفت ماهه نخست امسال، اظهار داشت: صدور ۷۰۰ فقره احکام پرسنلی، ساماندهی ۶۳۲ نفر نیروی انسانی طبق چارت سازمانی و تعیین وظایف محوله، انجام امور مربوط به بازنشستگان، ثبت اطلاعات همکاران در سامانه کارمند ایران و… از جمله اقدامات این حوزه بوده است.

وی، گفت: انجام مکاتبات و پیگیری برای تبدیل وضعیت استخدامی همکاران، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، برگزاری ۱۳ دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی برای ۳۲۵ نفر از همکاران و سه دوره آموزشی برای هزار و ۳۳۲ نفر از رانندگان، پیگیری پرداخت ۲۲۵ فقره تسهیلات با نرخ ۱۸ درصدی به پرسنل از طریق بانک ملی، انجام امورات بیمه‌ای برای همکاران، ارزیابی عملکرد ماهانه شهرستان‌ها و ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی به صورت روزانه از جمله این اقدامات است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: از اقدامات اداره امور مالی و منابع نیز می‌توان به بستن حساب‌های طرح وجاری مربوط سال مالی ۱۴۰۰، پرداخت هزینه کارپردازی در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 933999

مهمترین اخبار ایران و جهان: