نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 20:51

اختصاص 1500 میلیارد تومان به حوزه مسکن سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه مسکن سازمان بهزیستی اختصاص داده شد که در ۲۰ سال گذشته بی سابقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش تخصیص اعتبار با سازمان بهزیستی از سال گذشته تا کنون، اظهار کرد: پارسال هزار میلیارد تومان اعتبار و امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه مسکن سازمان بهزیستی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه امروزه کودک نیازمند به کاشت حلزون و تربیت شنیداری در کشور وجود ندارد که در نوبت بماند، گفت: هزار نفر در سال پشت نوبت کاشت حلزون در دولت های قبل بودند که این آمار امروزه به صفر رسیده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه میزان پشت نوبتی‌های خدمات بهزیستی تا پایان سال ۱۴۰۰ به صفر رسیده است افزود:ادارات بهزیستی مشمولان دریافت مستمری پشت نوبت خود تا پایان سال ۱۴۰۰ اعلام کردند که دولت اعتبار ۱۴۰ هزار خانوار برای استفاده از خدمات بهزیستی تامین کرد.

وی گفت : اگر امروز صحبت از پشت نوبتی دریافت خدمات بهزیستی می‌شود مربوط بهستی  سال ۱۴۰۱ است و شهرستانی وجود ندارد که بانوی سرپرست خانوار پشت نوبت داشته باشد .

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 933811

مهمترین اخبار ایران و جهان: