نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 00:27

پروژه ترافیکی پارکینگ جنوبی حرم عبدالعظیم(ع) کلنگ زنی می شود

ری- رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: مقدمات کلنگ زنی پروژه ترافیکی پارکینگ جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) فراهم شده و یکی از مگا پروژه‌های شهرداری تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شربیانی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی ری در جمع خبرنگاران توسعه مناطق جنوبی تهران را از اصول مهم شورای شهر دانست و گفت: با اختصاص بودجه و اعتبار مناسب برای پروژه‌های مهم می‌توان به این هدف دست یافت.

وی با اشاره به بازدید رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران از شهرری گفت: مقدمات کلنگ زنی پروژه ترافیکی پارکینگ جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) فراهم شده و یکی از مگا پروژه‌های شهرداری تهران خواهد بود، همچنین بر اساس وعده دوستان، پروژه پل غیر همسطح شهید آوینی تا پایان سال افتتاح می‌شود و اجرای پارکینگ بغدادی نیز در حال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از بهره برداری از پروژه احداث خط کندروی بزرگراه آزادگان به شهید دستواره تا پایان سال خبر داد و گفت: همچنین شاهد افتتاح پل باقرشهر تا پایان سال طبق وعده مدیران شهرداری خواهیم بود.

وی گفت: همچنین با توسعه نمایشگاه شهر آفتاب، دسترسی شهروندان کهریزک به اتوبان تهران-قم در سال آینده تسهیل می‌شود، این پروژه پیشرف ت ۶۰ درصدی دارد، که اجرا و تکمیل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 920911

مهمترین اخبار ایران و جهان: