نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 13:06

شهید سلیمانی شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان شهید سلیمانی را شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: این یعنی این شهید سعید یک الگو تمام عیار برای نخبگان، جوانان و ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن حبیبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در مراسم گرامیداشت هفته زن و چهارمین سالروز شهادت سردار سرافراز جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی الزهرا سلام الله علی‌ها رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی شهدای سرافراز زیادی را به خود دیده اما جنس شهادت شهید سلیمانی با بقیه فرق دارد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در خارج از ایران و به دستور مستقیم رئیس جمهور شقی آمریکا به شهادت رسید و تعظیم و تجلیل امت به این شهید نیز با سایر شهدای انقلاب اسلامی متفاوت بود. 

وی با اشاره به قرارگیری ایران در موقعیت استراتژیک اوراسیا افزود: ایران در قلب این منطقه راهبردی واقع شده و آمریکا برای مانع از قوی شدن ایران صدها پایگاه در کشورهای پیرامونی آن ایجاد کرده است. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به ظرفیت‌های راهبردی ایران و کشورهای منطقه گفت: قدرت برتر و تأثیرگذار ایران در منطقه غرب آسیا و اوراسیا موجب شده تا این کشور در کنار روسیه و چین به یک ابرقدرت تبدیل شود. 

حبیبی، پرورش گروهک‌های تکفیری و وهابی را به منظور پیشگیری از خیزش بیداری اسلامی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی با خون خود علاوه بر احیا و گسترش بیداری اسلامی در جهان، محور وحدت و انسجام ملی و منطقه‌ای بود. 

وی شهید سلیمانی را شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حضرت امام به شهید مطهری عشق می‌ورزید و رهبری معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد می‌کنند و این یعنی این شهید سعید سلیمانی یک الگو تمام عیار برای نخبگان و جوانان و ملت بزرگ ایران است. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اوج بالندگی ایران در اغلب حوزه‌های دفاعی و دانش‌بنیان گفت: هرجا که میدان جهادی عرصه ورود به جوانان انقلابی باشد، افتخار، عزت و اقتدار را همچون در بخش دفاعی و دانش‌بنیان و سایر حوزه‌ها شاهد هستیم. 

حبیبی به موضوع غزه و ناتوانی رژیم موقت اشغالگر قدس در مقابل یک جنبش اشاره کرد و افزود: علی‌رغم پشتبانی همه قدرت‌های پوشالی از رژیم منحوس و جعلی صهیونیسم، ما شاهد افول واقعی این رژیم در بخش‌های متعدد هستیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624111

مهمترین اخبار ایران و جهان: