نیوز سیتی!
18 اسفند 1402 - 22:11

اسماعیلی‌فر: ۴ ماه است که هیچ پولی نگرفته‌ایم/ هواداران نبودند، به بازی برنمی‌گشتیم

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس گفت، چهار ماه است که هیچ دریافتی، حتی هزار تومان از باشگاه نداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیال اسماعیلی‌فر پس از برد 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سخت بود. فولاد در نیم‌فصل دوم تقویت شده است. ما امروز دو بار عقب افتادیم، اما توانستیم کامبک بزنیم و شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم و توانستیم هواداران را با یک نتیجه خوب بدرقه کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

 

وی درباره این پیروزی در آستانه دربی پایتخت گفت: دربی که مشخص نیست برگزار می‌شود یا نه، ولی همه بازی‌ها مهم هستند. دربی قاعدتاً برای هواداران هر دو تیم مهمتر است و ما برای نتیجه‌گیری وارد این بازی می‌شویم. خوشبختانه شرایط تیمی خوبی داریم و امیدوارم این شرایط حفظ شود. همچنین درویش هم در این شرایطی که وضعیت‌مان خوب است و تیم حاشیه‌ای ندارد، هوای تیم را بیشتر داشته باشد. فکر می‌کنم چهار ماه است که هیچ دریافتی، حتی هزار تومان هم نداشته‌ایم. مشکلات باشگاه خیلی زیاد است و هر بار که می‌خواهند به لحاظ مالی به ما انرژی بدهند، یک مشکل جدید به وجود می‌آید و درصد مبلغ‌مان کم می‌شود و در نهایت نیز چیزی به ما نمی‌دهند. شب عید است؛ تیم بازیکن، ماساژور و ... دارد و امیدوارم باشگاه نیز ما را حمایت کند.

اسماعیلی‌فر در مورد شانس حضورش در تیم ملی عنوان کرد: باید درباره چیزهایی صحبت کنم که به خودم مربوط است و این چیزی نیست که بتوانم راجع به آن نظر بدهم و باید از قلعه‌نویی بپرسید.

وی راجع به حضور هواداران و بانوان در این دیدار گفت: آنها امروز بی‌نظیر بودند و اگر آنها امروز در استادیوم نبودند، نمی‌توانستیم به بازی برگردیم. آنها آنقدر به ما انرژی دادند که توانستیم بازی را با نتیجه خوبی تمام کنیم. درباره بانوان نیز آنقدر دور هستند که ما نمی‌توانیم آنها را ببینیم، نمی‌دانم آنها چگونه ما را می‌بینند. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک جایی را به آنها اختصاص بدهند که بازی را راحت‌تر ببینند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683911

مهمترین اخبار ایران و جهان: