نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 20:36

ساخت 30 واحد پنل خورشیدی در بردسکن

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن از ساخت 30 واحد پنل خورشیدی در این شهرستان خبر داد.

علی عباس نیا ، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به مناطق محروم در شهرستان بردسکن درسال جاری ۳۳ مورد طرح های توسعه ای به مبلغ ۳ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان که تسهیلات وام اشتغالزایی بوده است اجرا شد.

عباس نیا افزود: این تسهیلات برای ایجاد ۳۰ واحد نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات بوده است که به هریک از افراد متقاضی مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت اعطا شده است.

مسئول بسیج سازندگی بردسکن با بیان اینکه بیش از ۲ میلیارد تومان دیگر در دست پیگیری داریم، افزود: تعداد زیادی از پنل های خورشیدی اجرا و آماده افتتاح است که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم در طول سال و خدمت‌رسانی بی‌منت 

عباس نیا حرکت‌های جهادی در مناطق محروم را امیدآفرین ذکر کرد و اظهار داشت: ارائه خدمت بی‌منت، اساس کار جهادگران بسیجی و گروه‌های داوطلب است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن برپایی کلاس‌های آموزشی، واکسیناسیون و ضدعفونی دامداری‌ها با حضور جهادگران دامپزشکی، ارائه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، خانواده و رنگ‌آمیزی مدارس به همت دیگر گروهای جهادی، خدمات پزشکی و درمانی در روستاهای مشخص شده به همت گروه‌های جهادی محله‌محور را بخشی از فعالیت بسیج سازندگی در این شهرستان نام برد.

وی تأکید کرد: حضور جهادگران در ایام مختلف سال در مناطق محروم و خدمت‌رسانی بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب، باعث افزایش اعتماد و تزریق روحیه امید در بین مردم می‌شود.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638999

مهمترین اخبار ایران و جهان: