نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 12:38

گزارش اقلیت؛ روایت صفر تا صد فتنه و عاشورای ۸۸ + فیلم

مستند «گزارش اقلیت» به کارگردانی مهدی نقویان، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال 88 و ماجراهای پشت پرده آن است. وقایعی که در دل آشوب‌های خیابانی رخ می‌دهد و در نهایت به روز 9 دی در تهران و سایر شهرهای کشورمان منتهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مستند «گزارش اقلیت» به کارگردانی مهدی نقویان، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال 88 و ماجراهای پشت پرده آن است. وقایعی که در دل آشوب‌های خیابانی رخ می‌دهد و در نهایت به روز 9 دی در تهران و سایر شهرهای کشورمان منتهی می‌شود.

این مستند هم‌چنین تبعات مختلف فتنه سال 88 و تحریم‌هایی که پس از آن علیه ایران اجرا شد را به تصویر می‌کشد. حوادثی که پس از انتخابات سال 88 و به ویژه در دی ماه همان سال رخ داد، به عنوان اتفاقاتی فراموش‌نشدنی در ذهن و خاطره مردم و انقلاب اسلامی ماندگار شده است.

آشوب‌هایی که با اعتراضات خیابانی به نتیجه انتخابات آغاز شد و دشمنان سعی کردند تا با استفاده از شرایط به وجود آمده، ضربه سنگینی به انقلاب اسلامی بزنند اما با هوشیاری مردم در 9 دی ماه، دست دشمن رو شد و تلاش او ناکام ماند.

«گزارش اقلیت» ‬برای‭ ‬اولین‭ ‬بار‭ ‬در‭ ‬برنامه‭ ‬به‭ ‬اضافه‭ ‬مستند‭ ‬به‭ ‬نمایش در آمد. این مستند 50 دقیقه‌ای امشب جمعه ۸ دی ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

مستند «گزارش اقلیت» را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619655

مهمترین اخبار ایران و جهان: