نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 09:37

برگزاری همزمان مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر مازندران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به‌صورت همزمان در سراسر دیار علویان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی و هفته بصیرت و میثاق با ولایت روز شنبه ۹دی ماه امسال در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام وسعدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه امام صادق خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی  همزمان ما حماسه مردم غزه شده و شعار محوری حماسه امسال " بازخوانی فتنه‌های آمریکایی " است.

اصغری ولوجایی به بصیرت بالای مردم اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم ما در حدی است که در کش و قوس‌های ماجرای حزب‌ها در خط ولایت فقیه ثابت و ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه مازندران پیشگام در این زمینه بیعت با ولی فقیه بوده است، اضافه کرد: ارتباط صمیمی با نظام امامت و امت برقرار شده است و باید گفت حماسه نهم با جریانی ارتباط ندارد و همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمانان هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه فتنه ۸۸ آزمون بزرگی بود، تصریح کرد: مردم ما در همه مناسبت‌های ملی مذهبی حضور پرشور دارند و در همین زمینه مسوولان هم نباید جهاد تبیین فراموش کنند.

اصغری ولوجایی خاطرنشان کرد: همه حضور حداکثری ما باید به انتخابات اسفندماه منجر شود که موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود.

وی درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در سالروز حماسه نهم دی، اظهار کرد: برگزاری همزمان مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در همه نقاط استان،  مراسم گرامیداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و فخری‌زاده دانشمند  هسته ای در حسینیه سپاه کربلا مازندران،  برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در میادین و مراکز شهرستان‌ها، نواختن زنگ روز جهانی مقاومت در سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی ازجمله برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدا در ۸ دی در گلزارهای  شهدای سراسر استان اشاره کرد و گفت: تحلیل فتنه ۸۸ و مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با دعوت از کارشناسان خبره در صدا و سیمای مرکز مازندران و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها و مطبوعات، برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در مورد فتنه ۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از جمله برنامه‌ها است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619499

مهمترین اخبار ایران و جهان: