نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 17:11

امیدواری برای جایگزینی کشتی‌گیران نامدار گذشته در زنجان

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با ابراز رضایت از عملکرد هیات کشتی استان گفت: حضور کشتی‌گیران زنجانی در اردوهای تیم ملی، امید برای جایگزینی نامداران این رشته ورزشی را زنده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان زنجان که با حضور ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با ابراز خرسندی از شرایط حاکم در مجمع انتخابات هیات کشتی اظهار کرد: هیات کشتی توجه به شهرستان‌ها را در دستور کار قرار داده، به همین دلیل مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان زنجان با حضور حداکثری برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر همدلی موجود در هیات کشتی استان زنجان افزود: وجود اختلاف در هر مجموعه‌ ورزشی منجر به متضرر شدن فعالان آن رشته ورزشی خواهد شد.
وی با ابراز رضایت از ترکیب هیات رئیسه هیات کشتی استان زنجان تاکید کرد: این هیات در جذب حامی مالی برای فعالیت‌ها هم موفق عمل کرده که بیانگر این مطلب است که هر هیاتی فعالیت متناسب داشته باشد موفق خواهد بود.
بازرگان با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف افزود: حضور کشتی‌گیران زنجانی در اردوهای تیم ملی بیانگر عملکرد خوب هیات در بخش فنی است که ابن مهم امیدواری برای جایگزینی ورزشکاران نامدار را افزایش می‌دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز امیدوار کرد، زنجان امکان میزبانی از مسابقات کشتی را داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت یاد و خاطره جهان‌پهلوان تختی، بخشی از جوانمردی‌های وی را به ویژه در حادثه زلزله بوئین‌زهرا که اقدام به جمع‌آوری کمک برای مردم کرده بود را یادآوری کرد و گفت: عمل به فرهنگ جوانمری موجب ماندگاری نام وی در این دیار شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631099

مهمترین اخبار ایران و جهان: