نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 13:31

اجمالی/ امام راحل به عنوان یک حکیم همچنان می‌تواند چراغ هدایت باشد

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امام راحل به عنوان یک حکیم همچنان می‌تواند چراغ هدایت باشد، گفت: اگر اندیشه و افکار امام در جامعه به درستی بازگو شود مسیر رسیدن به سعادت هموار خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علی کمساری ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین اظهار کرد: نسل آینده 56 درصد جامعه راتشکیل خواهند داد که ضروری است این نسل به خوبی با افکار و اندیشه امام راحل آشنا شوند.

وی تصریح کرد: صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره شخصیت امام راحل به خوبی ابهاماتی که پیرامون این سوال که آیا امروز به امام نیاز داریم یا خیر را روشن می‌کند، رهبر معظم انقلاب، مکرر به ضرورت ترویج اندیشه امام تاکید دارند، امام راحل را حکیم به معنای واقعی معرفی کردند و این به خوبی اهمیت شناخت امام را نشان می‌دهد.

 کمساری  با بیان اینکه نسل فعلی با تمام وجود امام را درک کرده و به امام عشق می‌ورزند، گفت: تکیه امام راحل همواره به مردم بود و همین عشق و تکیه امام به مردم باعث شد بزرگ‌ترین انقلاب قرن به وقوع بپیوندند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل به عنوان یک حکیم همچنان می‌تواند چراغ هدایت باشد، تصریح کرد: اگر اندیشه و افکار امام در جامعه به درستی بازگو شود مسیر رسیدن به سعادت هموار خواهد شد.

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) پیرامون در پیش بودن انتخابات، صحنه انتخابات را به عنوان مهمترین صحنه مشارکت مردمی دانست.

در حال به روز رسانی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630755

مهمترین اخبار ایران و جهان: