نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 16:26

پرداخت بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان در ایلام

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان ایلامی پرداخت شده است.

یدالله حیدرنژاد مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان ایلام، عصر دوشنبه ۹ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات در زمینه های ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، خدمات حمایتی، خدمات فرهنگی و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان غیر مددجوی استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام با بیان اینکه حدود ۴ هزار و ۷۲۰ نفر نیازمند استان از این تسهیلات برخوردار شده اند، گفت: از میزان تسهیلات پرداخت شده ۵۱۳ میلیارد ریال آن از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بوده که ۳ هزار و ۵۰۰ نیازمند از این تسهیلات برخوردار شده اند.

حیدرنژاد ادامه داد: همچنین از طریق هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت استان ۲۱۸ میلیارد ریال نیز به تعداد یک هزار و ۱۹۰ مددجو و نیازمند استان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه یکی از مهم ترین نیازها و درخواست های قشر مددجوی این استان است، گفت: توسعه خدمات قرض الحسنه ای کمیته امداد از طریق این صندوق نیازمند مشارکت مردم نیکوکار استان و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است که ما از مردم نیکوکار و نوع دوست استان برای مشارکت در این امر نیکو دعوت می کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653555

مهمترین اخبار ایران و جهان: