نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 22:37

دخت نبی را باید به احمد ثانی یا پیامبر دوم نام برد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله زمانی موسوی امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب مروز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در مراسم ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حسن خوبی‌ها و فضائل اخلاقی مساوی با شخصیت حضرت زهرا(س) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، پاسداشت مقام زن و مادر امروز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه مراسم جشنی با حضور جمعی از مسوولان اسلام‌آبادغرب در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله زمانی موسوی امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: دشمنان ما نه‌تنها نتوانستند حاج قاسم را ببینند، بلکه سالگرد حاج قاسم هم برای آن‌ها‌ سنگین است این نشان می‌دهد که مقاومت ایستادگی و استکبارستیزی زمان و مکان نمی‌شناسد.

وی افزود: یک‌زمان ‌ممکن است سرحدات کشورهای اسلامی در غزه در برابر رژیم تا به دندان مسلح و کودک‌کش وحشی و دردمنش اسرائیل باشد.

امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: باید خیلی ساده باشند آن‌هایی که فکر می‌کنند امنیت آرامشی که امروز در کشورمان داریم یک امر اتفاقی است. اگر رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی نباشد این عملیات تروریستی موردی و گه‌گاهی که در کشور ما اتفاق می‌افتد وضعیت بدتری خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول تاریخ حداقل در تاریخ معاصر کتاب، رساله‌ها، مقالات، سخنرانی‌های بسیار فراوانی در ارتباط با حضرت زهرا(س) نوشته شد اگر کنار هم قرار دهیم یک بخش کوچک از دریای عظمت حضرت است.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان این‌که بیش از ۲ هزار کتاب و مقاله مستقل در معاصر در ارتباط با حضرت زهرا(س) نوشته‌شده است، خاطرنشان کرد: حسن خوبی‌ها و فضائل اخلاقی مساوی باشخصیت حضرت زهرا(س) است و کمالاتی که اگر درمجموع کل مردم باشد در حضرت فاطمه(س) یک‌باره جمع شده است پیامبر(ص) حضرت را بازمانده نبوت نامید و دخت نبی را باید به احمد ثانی یا پیامبر دوم نام برد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626011

مهمترین اخبار ایران و جهان: