نیوز سیتی!
09 فروردین 1403 - 14:15

ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل دربانی با اشاره به آخرین آمار تردد در استان تهران اظهار کرد: مجموع ترددها از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز 7فروردین 38میلیون و394  هزار و 246مورد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد را تجربه کرد.

وی با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در تهران بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران 3میلیون و 822 هزار و 683 مورد است که تاکنون 4میلیون 626 هزار و 67 خودرو از استان خارج شدند. همچنین 3میلیون و 277 هزار و 404 مورد حجم تخلفات ناشی از سرعت است که این تخلفات رشد 48درصدی را نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.

دربانی با اشاره به آمار تلفات و مجروحین ناشی از تصادفات رانندگی استان تهران در ایام نوروز اذعان کرد: تعداد تلفات ناشی از تصادفات برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین، 10 نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23درصد کاهش را به خود اختصاص داده است. همچنین مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین 20 نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43درصد کاهش را تجربه کرد.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه افزود: تعداد مجروحین تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین132نفر که نسبت به مدت مشابه 18درصد کاهش را تجربه کرد. همچنین تعداد مجروحین تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7فروردین 763 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه 9درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آمار جابجایی مسافر در پایانه های مسافربری ناوگان اتوبوس از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین ماه تعداد چهارصد و چهل و دوهزار و ششصد و چهل و نه نفر در قالب 36741سفر( اتوبوس، مینی بوس و سواری) از مبدا استان تهران به اقصی نقاط کشور جابجا شدند و همچنین تعداد دویست و هفتاد و پنج هزار و صد و هفده نفر مسافر از طریق  پایانه های مسافربری  به استان تهران وارد شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692099

مهمترین اخبار ایران و جهان: