نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 14:52

گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد تولیدی لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کرم گودرزی ظهر امروز در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان به خبرنگارلن گفت: در راستای تاکید دولت مردمی مبنی بر خدمات رسانی حداکثری و مطلوب به مردم عزیز استان لرستان و با تلاش و همت کارکنان خدوم شرکت گاز استان لرستان، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گازرسانی به 2 شهر، 390 روستا و 1206 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در ادامه توسعه گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز در بخش های صنعتی، شهری و روستایی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، 180 کیلومتر خط تغذیه، 1200 کیلومتر شبکه توزیع،34 ایستگاه تقلیل فشار گاز و نصب 23150 علمک در اقصی نقاط استان انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه خدمت به مردم عزیز لرستان در راستای رشد اقتصادی، حفظ محیط زیست، مهاجرت معکوس و ایجاد رفاه، همواره از اهداف و اولویت های شرکت گاز استان می باشد، اظهار کرد: شرکت گاز استان لرستان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اشتراک پذیری بیش از 21647 مشترک شهری و 30314 مشترک روستایی را انجام داده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641011

مهمترین اخبار ایران و جهان: