نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 12:08

ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ای در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی باتوجه به پایان هفته از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه هفتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی جاده‌های شمال برقرار است.

وی افزود: آمد و شد خودروها در محور هراز به‌صورت مقطعی سنگین و در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: محدودیت خودروها در جاده‌های شمال از روز گذشته شروع شده و تا روز شنبه هفتم بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان اشاره کرد و افزود: تردد انواع از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی درباره اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روز جمعه در محور کندوان، تصریح کرد: از ساعت ۱۴ روز جمعه ۶بهمن ماه از آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس و از ساعت ۱۵در ابتدای پل زنگوله انسداد کامل صورت گرفته و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از مرزن‌آباد به سمت تهران از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و بومیان بدون محدودیت خواهد بود.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه هفتم بهمن ماه  از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اعلام اینکه تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ششم و شنبه هفتم بهمن ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی هم طی امروز و فردا از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان درصورت بروز ترافیک محور هراز خواهیم داشت.

جهان‌تاب با تاکید بر تجهیز خودروها به زنجیرچرخ، خاطرنشان کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌های شمال کماکان مورد تاکید است.

وی در پایان گفت: شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649155

مهمترین اخبار ایران و جهان: