نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 09:48

موضع گیری بلاگرها در ایام خاص باید پررنگ تر ایفا شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بلاگرها باید در شرایطی که درگیر مسائل اجتماعی همچون حادثه کرمان هستیم، موضع گیری شفاف و پررنگ تری داشته باشند.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اینفلوئنسرها و بلاگرها باید در قبال مسائل اجتماعی همچون حادثه تلخ تروریستی کرمان، در سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پر رنگ تر ظاهر می‌شدند.

وی افزود: همانگونه که اینفلوئنسرها و بلاگرها جزو فعالان مجازی در شبکه‌های مجازی مختلف بوده و از این راه به کسب و کار مشغولند و در این مسیر کسب درآمد می‌نمایند باید این نکته را بدانند که آنها در قبال همه مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور مسؤولند و مکلفند در این مسیر ادای وظیفه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: تعداد زیادی از این فعالان در شبکه‌های اجتماعی در امنیت اقتصادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها فراهم آورده در زمینه‌هایی همچون آشپزی، خودآرایی، دکوراسیون، سبک زندگی و ... کسب رزق می‌کنند، آیا نباید در بحث سایر مسؤولیت‌های اجتماعی توجه بیشتری داشته و به تاثیر گذاری در آن مسؤولیت‌ها برای همه سنین در جامعه متعهد باشند؟!

جابری انصاری، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وقتی در مراسم سالگرد قهرمان ملی و سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از هم وطنان عزیزمان اعم از زن و کودک در بمب گذاری تروریستهای ملعون به فیض رفیع شهادت رسیدند، وظیفه این تأثیرگذاران در شبکه‌های اجتماعی این بود که در پست های خود بیشتر به محکومیت این حادثه خونبار پر رنگ ظاهر می‌شدند.

وی افزود: همچنین در موضوعات مختلفی که کشور امروزه درگیر با آن است مانند بحث تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی که از طریق دشمنان انقلاب بر مردم وارد آمده، اینفلوئنسرها و بلاگرها مکلفند با پست‌های انگیزیشی خود مدافع نظام و مردم عزیز ایران اسلامی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ادامه داد: در سال جاری که سال مشارکت سیاسی مردم در انتخابات است و شکوه وحدت ملی برای تعیین سرنوشت محسوب می‌گردد نقش اینفلوئنسرها و بلاگرها در ادای حق مسؤولیت اجتماعی بیش از پیش باید باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635655

مهمترین اخبار ایران و جهان: